A sztorikon keresztül is kattinthatunk az adott webshop linkjére.
Frissítéssel jelentkezett a héten az Instagram, méghozzá a kereskedelem nagy örömére. Olyan új funkcióval álltak elő ugyanis, ami nagyban megkönnyíti az applikáción keresztül történő online vásárlást.
Az Instagram nemrégiben kezdte el teszteli a vásárlási funkciókat, aminek hamar nagy sikere lett, és szinte azonnal 46 országban frissítették az applikációt.
A funkció lényege, hogy az online áruházzal rendelkező kereskedők az Instagramon közétett képeikre képesek linket illeszteni, amivel azonnal a webshopba tudunk jutni.
Egy felmérésből az Instagram programozói azt az eredményt kapták, hogy a felhasználók inkább nézik meg a folyamatosan frissülő sztorikat, minthogy végigpörgessék a főoldalt. Ráadásul nagyon sokszor a különböző algoritmusok miatt nem is látjuk minden általunk követett személy fotóját.
Tehát fontosnak tartották a frissítést, aminek köszönhetően most már
a sztorikon keresztül is kattinthatunk az adott webshop linkjére, amelyen megtaláljuk a látott terméket.
Egyenlőre Magyarországon még nem elérhető ez a funkció, de hamarosan globálisan is kiterjesztik.
A már korábban is létező funkciótól eltérően, miszerint a stílus, szépség, zene, humor stb. sztori összefoglalásokhoz hasonlóan egy személyre szabott feed formájában jelennek meg a linkekkel ellátott képek, ez a sztoris megoldás sokkal egyszerűbb, gyorsabb és talán sikeresebb lehet.
“A vásárlás szórakoztató módon inspirálhat majd embereket az Instagramon, és összekapcsolhat majd új és érdekes márkákkal, termékekkel” – nyilatkozta a vállalat vezetése.
A rendelt csomagod akkor is eljut a lakásodba vagy a kocsidba, ha épp nem vagy otthon.