Black Friday egész évben: akciók, tippek, érdekességek!
Támogató

Vintage Beauty – a női szépség szolgálatában, 1. rész

Szerző: Galambos Dániel
2018. 09. 29. |

Szakonyi Eszterrel, a márka alapítójával beszélgettünk.

Vintage Beauty – a női szépség szolgálatában, 1. rész

Szakonyi Eszter kozmetikus mester, egészségügyi szakkozmetikus Vintage Beauty névre hallgató márkája és szalonja rövid időn belül kinőtte magát, és komoly minősítésekkel rendelkező, organikus kozmetikumai egyre népszerűbbek a szépségükért tenni akaró, tudatos nők körében. Interjúnk első részében az alapító hölgy a márka alapgondolatáról, a cég felépítéséről, illetve legnépszerűbb termékeikről és kezeléseikről beszélt.

 

A Vintage Beauty márka páratlanul gyorsan fejlődött, és igazán sokrétű a termékpaletta, illetve a szolgáltatások köre is. Milyen fő mérföldköveket tudna említeni?

Az első a felismerés, hogy muszáj létrehoznunk egy olyan kozmetikai sort, amelyben tudunk hinni. Mert a létrehozás minden mozzanatát magunk alakítottuk és a termékek minden összetevőjét, arányait, hatását, lehetőségeit és korlátait jól ismerjük. A második a termékek tisztaságának deklarálását célzó döntés. Nevezetesen, hogy próbáljuk meg az organikus nívót elérni és ezt egy erre feljogosított, komoly, globális minősítő szervezettel minősíttetni (Eccoert, Cosmos).

 

Ma hány fő dolgozik a cégnél, milyen szakterületeken, és hol készülnek, milyen alapanyagokból a webshop termékei? Hány termék kapható a webáruházban?

Ma kb. 15 fő dolgozik a termékek létrehozatalán, forgalmazásán, adminisztrációján és a megjelenés előtt álló termékek évekig tartó, több ezer páciens bevonásával végzett tesztelésén, a Vintage Beauty Szépészeti Nőintézetben. A 15 főben kozmetikus szakemberek, vegyészmérnökök, marketingesek és a hivatalos bejelentéssel, illetve a termékek bio tanúsíttatásával kapcsolatos adminisztratív teendők végzésével megbízott kollégák tartoznak bele. A termékek változó helyeken, bérmunkában készülnek. A teljes portfólió bio minősítést nyert termékei kizárólag a minősítést végző Cosmos és Ecocert szervezetek által személyesen auditált helyeken folyhatnak. Ezen termékek esetében tehát a bérmunka helyszíne kötött. A webáruházban jelenleg 10 termék kapható többféle kiszerelésben és többféle csomagösszeállításban. Ebben az évben még szeretnénk további 3 termékkel bővíteni e portfóliót.

 

Hogyan választották ezt a márkanevet? Honnan származik a “Nőintézet” megnevezés?

A márkanév azon szakmai hagyományok tiszteletét képviseli, amely a természetes megoldásokat preferálta. Ezeknek alapjait igyekeztem körülbástyázni 2013-ban megjelent Időtlen szépség című könyvemben, melynek 1-2 éven belül tervezem bővített, második kiadását. Ha a Vintage Beauty brand névnek meg kellene feleltetnem egy női karaktert, akkor egy lányos vonásait megőrizve érő, természetes, önazonos, az életet erőltetésmentes méltósággal, igényességgel és tartással viselő nőt képzelek magam elé.  Hogy miért is Nőintézet? Már az elején éreztük, hogy ez jóval több lesz, mint egy szalon. És még csak a ma már túlhasználtnak számító “holisztikus” szemléletet sem tudjuk ráfogni. Nálunk az egyes vendégek kívül-belül épp annyira fontosak, mint maguk a női léttel kapcsolatos kérdések makro szinten. Itt leginkább a nőket anyaként, társként, a társadalom bázisaként érintő ügyekre, jogokra, fékekre, félelmekre gondolok. Ezen gondolat mentén rendszeresen szervezünk női esteket, amelyeket deklaráltan a “tabudöntögetési” szándék vezérel.

 

Melyik a legnépszerűbb termékük és kezelésük?

Jelenleg 3 legfrissebb termékünket övezi kiemelt figyelem. A két új Eccoert és Cosmos által minősített bio termékünket (Arclemosó, illetve Kéz-, Láb- és Testápoló krémünket), továbbá Anti-Aging szérumunkat, melynek tökéletesítésében megtisztelő szerepet vállalt Zólyomi Zsolt parfümőr is, egy kifinomult, tiszta illat megalkotásával, antiallergén illatanyagok segítségével. A kezelések tekintetében említhetném a több ezer éves hagyományra épülő pecsétmasszázs szeánszot, vagy a gyógynövényekkel végzett mélyhámlasztásunkat, de különös kihívás a közelmúltban bevezetett rapid kezelésünk is, amely 1 óra alatt ígér radikális megújulást úgy, hogy gyakorlatilag csak ehető és iható komponenseket használunk.

 

Ki írja a honlapjukon található blogbejegyzéseket, hogyan válogatják össze a témákat?

A bejegyzéseket én magam írom. A témákat a mindennapi munkánk során szembejövő bőrproblémák és a vendégek ezzel kapcsolatos bizonytalanságai határozzák meg. Hatalmas segítség számunkra és a kozmetikumaink tökéletesítése szempontjából, hogy azok végfelhasználóitól nem elszigetelten igyekszünk hatásos kozmetikumokat létrehozni, hanem velük együtt élve, a bőrelváltozásaikat és a problémáikat személyesen látva, tapasztalva, figyelve. Ez egy rendkívül intenzív és organikus interakció a vendégeinkkel, a vevőinkkel és általában a külvilággal. A “sárga téglával” kikövezett utat ezen élő kapcsolat jelenti a blogtémák megválasztásánál, a termékfejlesztésnél és a Nőintézet munkájának, kezeléseinek összeállításakor egyaránt. Ez jelenti a fő zsinórmértéket is a fejlődésünk tervezett iránya és üteme meghatározásában.

 

A webshop hatóanyag abc-je is lenyűgöző. Vannak olyan tudatosak a vásárlók, hogy ezt elolvassák?

Egyre tudatosabbak, és egyre éhesebbek is a valódi és hiteles információkra. Minden szakmai tartalom, amely a weboldalunkon és a webáruházunkban megtalálható, többszöri szakmai lektoráláson esett át. Remélhetőleg érezhető az az energia és körültekintés, amivel igyekeztünk vállalható és hiteles tartalmakat létrehozni. Talán szerénytelenségként hangzik, de ez egy ponton túl már presztízskérdés is.

CIKKAJÁNLÓ

A mall.hu nem adja fel A mall.hu nem adja fel
2017. 11. 17.

Nyilatkozatuk szerint a webáruház gőzerővel készül a Black Friday-re.

Így lesz sikeres webáruházad Kínában Így lesz sikeres webáruházad Kínában
2018. 04. 22.

A kínai e-kereskedelmi piac nagy és vonzó. De nagyon más.

DYAN cipők – elegáns vonalvezetés és kényelem egy hazai tervezőtől DYAN cipők – elegáns vonalvezetés és kényelem egy hazai tervezőtől
2018. 09. 25.

Interjúnkban Polgár Diána divattervező cipőmárkáját mutatjuk be.

250 ingyenes mese a hétvégén 250 ingyenes mese a hétvégén
2018. 04. 19.

Három éves a BOOKR Kids – 250 ingyenes mesével ünnepel a díjnyertes magyar startup.

BLACK FRIDAY 2018 - több száz akció

kizárólag a hivatalos Black Friday naptól, november 23. péntek 00:00-tól itt!

Black friday Magazin

Webáruházak bemutatkozója
Összes cikk megtekintése
Érdekességek, vidám történetek a vásárlás világából + új termékek, új ízek bemutatója
Iskolakezdés
2018. 09. 20.
Idén 48.000 forintba került egy alsós, 61.000 forintba egy felsős iskolakezdése.
Az Instagram új vásárlási funkciót indít
2018. 09. 20.
A sztorikon keresztül is kattinthatunk az adott webshop linkjére.
Összes cikk megtekintése
Svájci bicska az online vásárláshoz + hasznos információk webáruház üzemeltetőknek
Személyre szabott áraké a jelen és a jövő
2018. 09. 28.
Amelyik boltban elektronikus árcédulát látsz, ott legyen gyanús, hogy állandóan változnak az árak.
3+1 tévhit az adalékanyagokról
2018. 09. 27.
Az Okoscímke elmagyarázza, mit hogyan értelmezz a termékek címkéin.
Összes cikk megtekintése
Black Friday 2019 hírközpont extrákkal
Összes cikk megtekintése
Hirdetes Magyar Posta Logisztika
© helloblackfriday.hu